Студенттердің ақыл-ой қызметіне оқу үрдісінің əсері. Влияние учебного процесса на функции мышления у студентов.

Авторлар

  • N. T. Tormanov əл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университет, Алматы қ., Қазақстан
  • K. S. Bekseytova əл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университет, Алматы қ., Қазақстан
        43 32

Кілттік сөздер:

шеттегі ауыл, жаңа əлеуметтік қатынас, экологиялық ірі мегаполис, отдаленные села, новые социальные отношения,

Аннотация

Студенттің табысты іс-əрекетіне қажетті жағдай ішкі дискомфортты сезінуін қоршаған ортамен қайшылықтың болуының алдын алу қасиеті. Жыл сайын орта мектеп бітіріп оқуға түсіп жатқан 1 курс студенттері алғашқы уақыттарда бұрын кездеспеген жаңа кедергілерге душар болады. В данной статье рассматривается проблемы физио-психологического аспекта научной организации интелектуального труда.

Библиографиялық сілтемелер

1 Sakaguchi S. et al. Regulatory T cell and immune tolerance//Cell.-2008.-N133.-P.775-787.

2 Allan S.E. et al. Generation of potent and stable human CD4+ T regulatory cells by activation- independent expression of
FOXP3//Mol. Ther.-2008.-N16.-P. 194-202.

3 Nishikawa H. Sakaguchi S. Regulatory T cells in tumor immunity//Int. J. Cancer.-2010.-N127.-P.759–767.

4 Nakamura K. et al. Cell contact-dependent immunosuppression by CD4+CD25+ regulatory T cells is mediated by cell surface-bound transforming growth factor beta//J. Exp. Med.-2001.-N194.-P.629-644.

Жүктелулер

Как цитировать

Tormanov, N. T., & Bekseytova, K. S. (2015). Студенттердің ақыл-ой қызметіне оқу үрдісінің əсері. Влияние учебного процесса на функции мышления у студентов. ҚазҰУ Хабаршысы. Биология сериясы, 59(3/2), 122–125. вилучено із https://bb.kaznu.kz/index.php/biology/article/view/897

Шығарылым

Бөлім

СОВРЕМЕННЫЕ ПРОБЛЕМЫ БИОМЕДИЦИНЫ И БИОФИЗИКИ