Заманауи білім беру үрдісіне педагог ғалымдардың идеяларын пайдалану жолдары

Авторы

  • N. T. Tormanov әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан Республикасы, Алматы қаласы.
  • B. I. Ursheeva әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан Республикасы, Алматы қаласы.

Ключевые слова:

концепция, демократия, инновация, педагогикалық технология, мәселелі оқыту, әдіс.

Аннотация

Мақалада ХІХ-ХХ ғасырлардағы белгілі педагог ғалымдардың педагогикалық идеяларының даму тарихының кезеңдері қарастырылған. Әсіресе, сол дәуірдегі педагогикалық идеялардың дамуына аса зор үлесін қосқан американдық Джон Дьюи жайлы, оның білім беру мен тәрбиелеу саласына ерекше үлесін қосқан идеяларын, заманауи білім беру жүйесіне толық енгізуге болатындығы жайлы пікірімізді білдіреміз. Дж. Дьюидің дидактикалық принциптері мен әдіс, тәсілдерінің өзектілік құндылығы заманауи мектеп және жоғары оқу орындарындағы оқу жүйесіне пайдалануға болатындығы айтылған. Ғалымның айтуы бойынша, оның идеяларының ішінде берілген ұтымды жері жаңа прогрессивті мектептердің мақсаты дейді ғалым, оқушылардың әдет, дағдысын дамыту үшін олардың рефлексивті ойлау қабілетін, әлеуметтік ортада бейімделу, қоғамда белсенді, жеке тұлға болып дамуына аса зор мән беруді ұсынады. В данной статье рассмотрены этапы педагогических идей ученых педагогов ХІХ-ХХ веков, в том числе педагогические наследия известного американского философа, педагога Дж.Дьюи. Рассматриваются дидактические принципы, методы и методические приемы в обучении и воспитании школьников. Показывается актуальности опыт работы Дж.Дьюи в современной образовательной практике, а также прагматическая педагогика ученного были принята во многих странах мира. Особенно актуально его идея о том, что задачи новой прогрессивной школы он видел в развитии у детей навыков рефлексивного мышления и адаптации – активных, самотоятельных людей как личности. This article describes the stages of pedagogical ideas of scientists teachers nineteenth and twentieth centuries, including pedagogical heritage of the famous American philosopher, educator John Dewey. Considered didactic principles, methods and instructional techniques in training and educating students. Shows the actual experience J. Dewey in modern educational practice, as well as pragmatic pedagogy scientists have been adopted in many countries around the world. Especially true his idea that the objectives of the new progressive school, he saw in the development of children for their reflective thinking and adaptation - active, independent people as individuals.

Биографии авторов

N. T. Tormanov, әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан Республикасы, Алматы қаласы.

Торманов Нуртай – к.б.н., профессор, кафедра биофизики и биомедицины, факультет биологии и биотехнологии КазНУ имени аль-Фараби

B. I. Ursheeva, әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан Республикасы, Алматы қаласы.

Уршеева Балбобек Имамадиновна– преподаватель, кафедра биофизики и биомедицины, факультет биологии и биотехнологии КазНУ имени аль-Фараби

Библиографические ссылки

Әдебиеттер:

1. З.В.Видякова Основные идеи демократический педагогики Джона Дьюи Университет имени В.И.Вернадского №3(41) 2012г. Вопросы соременный науки и практики
2. Н.П. Подласый Педагогика М.: «Просвешение» 1996г.
3. Томина Е.Ф. Педагогические идеи Джона Дьюи История и современность Вестник ОТУ №2 (121) Февраль 2011г.
4. Торманов Н.Т., Аблайханова Н.Т: Биологияны оқытудың инновациялық әдістемесі, Алматы, Қазақ университеті, 2013ж.

Reference

1. Z.V. Vidakova The basic ideas of democratic pedagogy of John Dewey University Vernadsky №3 (41) 2012. Questions of modern, science and practice
2. N.P.Podlasy Pedagogy M .: "Education" in 1996
3. Tomina E.F. Pedagogical ideas of John Dewey's Past and Present Herald OSU №2 (121) February 2011.
4. Tormanov N.T., Ablayhanova N.T. Innovative teaching methods in biology, Almaty, Kazakh University, in 2012.

Загрузки

Выпуск

Раздел

Современные проблемы биомедицины и биофизики