МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ПСИХОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Авторлар

  • Г. Т. Сраилова əл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті,
  • З. А. Аскарова əл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті,
  • Б. И. Уршеева əл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті,
        39 63

Кілттік сөздер:

психофизиологиялық көрсеткіштері, возрастные особенности,

Аннотация

Мектеп жасындағы балалардың психофизиологиялық көрсеткіштері зерттелді. Оқушылардың бейнелік қысқа мерзімді жəне ұзақ мерзімді есте сақтау қабілетін, зейінін, мəліметтерді қабылдау көлемін, мəлеметтерді қайта жаңғырту қабілетін зерттегендежасқа сай өзгерістер анықталды. Исследование краткосрочной и долгосрочной зрительной памяти, показателей внимания, объема и скорости переработки зрительной информации у школьников выявило возрастные особенности.

Библиографиялық сілтемелер

1 Дубровинская Н.В. Нейрофизиологические механизмы внимания. - М.: изд-во «МГУ», 1995. - 144с.

2 Руководство к практическим занятиям по физиологии / Под ред. Г.И.Косицкого и др. - М.: Медицина, 1988. – 288 с.

3 Ермолаев О.Ю., Марютина Т.М., Мешкова Т.А. Внимание школьника. -М.: Высшая школа, 2002. - 324с.

4 Корчеслюк О.М. Развитие памяти и внимания в начальных класах. - М.: Начальная школа, 1994. - 284с.

5 Намазбаева Г. Зейін түрлері жəне оның оқу-іс əрекетіндегі ролі. – Қарағанды: Болашақ баспасы, 2009. – 225 б.

Жүктелулер

Как цитировать

Сраилова, Г. Т., Аскарова, З. А., & Уршеева, Б. И. (2015). МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ПСИХОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. ҚазҰУ Хабаршысы. Биология сериясы, 49(3), 130–132. вилучено із https://bb.kaznu.kz/index.php/biology/article/view/507