Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытудағы биология пәнінің рөлі. Роль биологии в развитие творческой способности учащихся.

Авторлар

  • N. Tormanov әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан Республикасы
  • L. Mussrep әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан Республикасы
        128 95

Кілттік сөздер:

технология, шығармашылық қабілеті, Психо – педагогика, инновация, творческой способности, психо – педагогического, инновация.

Аннотация

Бұл мақалада оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту жолдары көрсетілген. Мектепте белгілі бір білім беріп қана қоймай, оны жалпы дамыту, яғни сөйлеу, оқыту, қоршаған ортада дұрыс көзқараста болу, жағдайларды объективті түрде бағалап, талдау жасауға үйрету, ойын дұрыс айтуға, салыстыра білуге, дәлелдеуге, сөйлеу мәдениетіне үйрететіндігін қарастыру. Мектепте оқушының шығармашылық қабілетін дамытудың тиімді жолдарын анықтау, оқу –тәрбие үрдісінде логикалық есептер беру арқылы жүйелі түрде жүргізілуі, олардың әрекетке қызығушылығын қалыптастырып, белсенділігін арттыру, жобалау іс әрекетінің дамуы болып табылады. Психо – педагогикалық зерттеу нәтижесінде деңгейлік тапсырмалар беру арқылы оқушылардың жан - жақты ізденуі мен, тақырыпты толық меңгеретіндігі анықталды. 8 сыныпта оқитын 25 оқушының 80%-ы бұл тапсырмаларды жақсы орындады, ал оқушылардың 10% да мәтінмен жұмыс жасауда қиындықтар туды, олар тақырыптың негізгі түйінін әр кез ажырата алмайды; 5-10% оқушы кестеге толтыратын нақты мәліметтерді таба алмайды. Сонымен оқушылардың өзіндік ізденістерін, шығармашылық қабілетін дамытуда әр кез тапсырмаларды күрделендіріп отыру керек. В данной статье рассматриваются вопросы развитие творческой способности учащихся при преподавании биологии в школе. Используя различные инновационные технологии обучения учитель биологии должен обратить особое внимание развитие творческой способности в условии учебного материала, а также умение применять в практическое. Кроме того, учитель должен обратить особое внимание воспитательного значение обучение. Так как главное при дидактическом принципе это -обучение и воспитание - единый процесс. При проведении исследования используется методы обучения такие как, уравненные методы, обучение творческий для выполнения заданий, работа учебными литературами, проблемный поиск, самостоятельный поиск информации через интернет, а также через библиотечный фонд. По результатам психо - педагогического исследования нами были обнаружены, что уровенность задании дает возможности учащимся изучить учебный материал глубоко, разносторонно, а также самостоятельно анализировать делать выводы. Из 25 учащихся, 80% поставленные задании исправились легко, непринужденно, а 10% учащихся не смогли дать правильные ответы, 5% учащихся совсем не смогли ответить на поставленные задании. Рассматривается также, для того чтобы развивать самостоятельности освоение учебного материалы необходимо провести уроки постепенно усложнив уровень задании. This article deals with the development of creative abilities of students in teaching biology at school. Using a variety of innovative learning technologies biology teacher should pay special attention to the development of creative abilities provided educational material , as well as the ability to apply in practice . In addition , the teacher should pay special attention to the educational value of learning. Since the main didactic principles when it -training and education - a single process. The study used methods of training such as equations of the method , learning to perform creative tasks , job training literature , problematic search , independent search for information through the Internet, as well as through the library. According to the results of psycho - pedagogical research , we found that the level of job allows students to explore the learning material deep , versatile, and independently analyze draw conclusions. Of the 25 students , 80% of the assigned tasks corrected easily, naturally , and 10 % of students were not able to give the right answers, 5 % of the students are not able to respond to the job. We also consider , in order to develop the self-development of educational materials necessary to conduct lessons gradually complicating the task level .

Библиографиялық сілтемелер

Пайдаланылған әдебиеттер:

1. Журнал «Қазақстан мектебі», №8, 2010
2. Сəбет Бап-Баба (Бабаев). Психология негіздері: Оқу-анықтамалық қолданба. Алматы: Нұр-пресс, 2007.
3. Курмангалина Ш.Х.,Муканова Б.Ж., Галымова Ә.У., Ильясова Р.К. «Педагогика» оқулық. Астана, Фомиант 2007
4. Бабаев С.Б., Оңалбек Ж.К. «Жалпы педагогика» оқулық Алматы,2007ж
5. Н.Торманов, Н. Абылайханова «Биологияны оқытудың инновациялық әдістемелері» Алматы, 2012ж.


References:

1. Zhurnal " Kazakhstan school », №8, 2010
2. Sаbet Bap Baba (Babaev ) . «Basic psychology» : teaching guide . Almaty: Nur -press, 2007
3. Kurmangalina Sh.Kh. , Mukanova BJ , Galymova Ә.U. , RK Ilyasova "Pedagogy " textbook. Astana, Fomiant 2007
4. Babaev SB, JK Onalbek "General Pedagogy" textbook Almaty, 2007zh
5. N.Tormanov , N. Abylayhanova " Innovative methods of teaching biology" Almaty , 2012

Жүктелулер

Как цитировать

Tormanov, N., & Mussrep, L. (2016). Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытудағы биология пәнінің рөлі. Роль биологии в развитие творческой способности учащихся. ҚазҰУ Хабаршысы. Биология сериясы, 64(2), 194–198. вилучено із https://bb.kaznu.kz/index.php/biology/article/view/1084

Шығарылым

Бөлім

ФИЗИОЛОГИЯ ЧЕЛОВЕКА И ЖИВОТНЫХ