1, 2 және 3 курс студенттерінің қысқа мерзімді есту есінің семинар кезінде салыстырмалы анализі

Авторы

  • G. Т. Srailova әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университет, Алматы
  • L. M. Katpaeva әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университет, Алматы
  • H. N. Zhanbekov Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университет, Алматы
  • J. A. Shokybaev Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университет, Алматы

Ключевые слова:

Қысқа мерзімді ес, есте сақтау қабілеті, ес көлемінің коэффициенті, оқу процессі, семинар, қысқа мерзімді есте сақтау деңгейі.

Аннотация

Жас мамандарды сапалы дайындау үшін ЖОО-да білім беру үдерісінің сапасын және тиімділігін жоғарлатуы өзекті мәселе болып табылады. Оқу үдерісінің тиімділігінің анықтайтын негізгі бір жағдайы, ол студенттердің ой және физикалық жұмыс қабілеттілігінің жоғары деңгейі. Ой қабілеттілігінің оқу қызметтің түріне тәуелділігің зерттеу студенттердің оқу қызметінің жағдайын оңтайландыру үшін түрлі іс-шараларды әзірлеуде маңызы болып табылады. Студенттердің оқу процессіндегі, семинар кезінде қысқа мерзімді естілу есінің зерттелуі Джекобсонның әдістемесі және қысқа мерзімді естілу есінің көлемін зерттеу әдістері бойынша анықталды. Қысқа мерзімді есту есі 1, 2 және 3 курс студенттерінде зерттелді. Біздің нәтижелеріміз бойынша 3 курс студенттерінің қысқа мерзімді есту есінің көлемі 1 және 2 курс студенттеріне қарағанда жоғары болды. 3 курс студенттерінің ақпартты тез есте сақтау дәлдігі мен мықтылығы жоғары. Качественная подготовка молодых специалистов предполагает, прежде всего, повышение качества и эффективности всего процесса обучения в вузе. Важным условием, определяющим эффективность учебного процесса, является высокий уровень умственной и физической работоспособности студентов, а также учебно-трудовая активность студентов. Изучение изменения умственной работоспособности студентов от вида учебной деятельности имеет значение для разработки мероприятий по оптимизации условий учебно-трудовой деятельности и отдыха студентов, в частности, средствами физической культуры и спорта. Исследовалась кратковременная слуховая память у студентов по методике Джекобсона и методике определения объема кратковременной слуховой памяти во время семинарских занятий. Сравнительный анализ кратковременной слуховой памяти у студентов 1, 2 и 3 курсов показал, что объем кратковременной слуховой памяти у студентов 3 курса выше по сравнению со студентами 1 и 2 курсов. Можно отметить, что быстрота запоминания информации, прочность сохранения и точность воспроизведения цифровых рядов у студентов 3 курса выше. Quality preparation of young specialists supposes, foremost, upgrading and efficiency of all process of educating in institution of higher learning. By an important condition, qualificatory efficiency of educational process, there is a high level of mental and physical capacity of students, and also educational-labour activity of students. The study of change of mental capacity of students from the type of educational activity matters for development of events on optimization of terms of educational-labour activity and rest of students, in particular, by facilities of physical culture and sport. The comparative analysis of short-term acoustical memory Dzhekobson's technique and short-term acoustical memory during a seminar in educational process at students. Short-term acoustical memory was investigated at students of 1, 2 and 3 courses. Rezultati of our researches was shown that the volume of short-term acoustical memory at students 3 courses is higher in comparison with students of 1 and 2 courses. It is possible to note that speed of storing of information, durability of preservation and accuracy of reproduction of digital ranks at students 3 courses is higher.

Библиографические ссылки

Әдебиеттер:
1 Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии: В 2 т. - Т. I. - М., 1989. - С. 18, 302.
2. Сәтбаева К.Қ. Адам физиологиясы Алматы 2014 ж..49-350 б.
3. Немов Р.С. Психология: 2 том. - М.2003. – С. 217-258
4. Сапогова Е.Е. Психология развития человека [Текст]/ Е.Е.Сапогова. - М.: Аспект пресс, 2001 - 460с.
5. И.Төленбек. Адам мен жануарлар физиологиясы. Алматы 2002ж Т.1 201-202-203 б
6. Чупров Л.Ф. Исследование особенности памяти-Абакан: АГПИ,1991. - 37с.
7. Агаджанян, Н.А. Проблемы адаптации и учение о здоровье / Н.А. Агаджанян, Р.М. Баевский, А.П. Берсенева. – М.: Изд-во РУНД, 2006. – 284 с.

Reference:
1. I. Tolenbek. Human physiology and animals. Almaty 2002zh T.1 201-202-203.
2. Rubenstein S. L. Fundamentals of the general psychology: In 2 t. - T. I. - M, 1989. - Page 18, 302
3. I. Tolenbek. Human physiology and animals. Almaty 2002zh T.1 201-202-203.
4. Satpayeva K. Қ. Human physiology of Almaty 2014 zh.49-350.
5. R. S. Psikhologiya's Not mova: 2 volumes. - M.2003. - Page 217-258
6. Nemov of R. S. Psikhologiya: 1 volume. - M - 1999. - 688s.
7. Chuprova L.F. Research of feature of memory Abakan: AGPI, 1991. - 37s.
8. Sapogova of E.E. Psikhologiya of development of the person [Words] / E.E.Sapogova. - M.: Aspect pressing, 2001 - 460s.
9. Agadzhanyana, N. A. Problems of adaptation to bend the doctrine a flock health / N. A. Agadzhanyan, R. M. Bayevsky, A.P. Berseneva. - M.: Publishing house of RUND, 2006. - 284 pages.
10. Bykovo, E.V. Methodical approaches to an assessment to bend corrections of a state of health of pupils from a doctrine position a flock functional systems / E.V. Bulls, A.P. Isaev, A.V. Nenasheva, N. A. Kirasirova//Messenger ЮУрГУ. - 2001. - No. 2 - Page 43-45.

Выпуск

Раздел

Современные проблемы биомедицины и биофизики