Бастауыш мектеп жасындағы балалардың қан тамырлар жүйесінің оқу жүктемесіне бейімделуі.Адаптация сердечно-сосудистой системы детей младшего школьного возраста к учебной нагрузке.

Авторы

  • B. K. Doschanova əл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
  • B. G. Eszhan əл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан

Ключевые слова:

адаптация, Мода(Мо), Мода амплитудасы (АМо), вегетативті тепе-теңдік индексі (ВТИ), пульсометрия, Амплитуда моды (АМо), индекс вегетативного равновесия (ИВР),

Аннотация

Мектептегі оқу жүктемелерінеүшінші сынып жасындағы балалар қан тамырлар жүйесінің өзгеріс деңгейі зерттелді. ЭКГ нəтижелерінің талдамасы бойынша математикалық көрсеткіштерінен Мо, жүктеме индексі анықталды. Жүрек циклының ұзақтығы R-R көрсеткіштері қыз балаларда ұлдармен салыстырғанда 8,4% төмен, ал ариативтілігі 18% -ды көрсетті. Осы мəселе симпатикалық жүйке бөлігінің bелсенділігінің жоғарылығы көрінісі болып табылады. Вегетативті тепе- теңдігінің индексі мəліметтері бойынша балаларды үш топқа бөліп қарауға мүмкіндік тудырды. Мұнда, 28% жəне 34% аралығында вегетативті тепе-теңдік бұзылысының көрінісімен сипатталды. Сонымен қатар, 9-10 жастағы қыз балаларда оқу үдерісінің бастапқы кезінде вегативті тепе-теңдігінің жоғары болатыны көрсетілген. Зерттеулер нəтижелері бойынша, күніне 4 сабақ көлеміндегі оқу жүктемесі кейбір балаларда жүрек əрекетін реттеу механизмдерінде өзгерістер туындайтыны айқындалып, оқу процесін жеке бағдарлау қажеттілігі көрсетілген Исследовано влияние учебной нагрузки на сердечно - сосудистую систему детей второго и третьего классов. Показано, что учебная нагрузка в объеме 4-х уроков в день вызывает у некоторых детей напряжение механизмов регуляции сердечной деятельности, что указывает на необходимость индивидуального подхода к обучению.

Библиографические ссылки

1.Босенко, А.И. Оценка функциональных резервов подростков при использовании нагрузки / А.И. Босенко, А.Г. Белинова // Гигиена детей и подростков. 1999. - №3. - с.51-52.

2.Спортивная метрология: Учебник для институтов физической культуры ис спорта. –М., ФиС,1999г.

3.Комков, А.Г. Формирование физической активности детей и подростков как социально-педагогическая проблема / А.Г. Комков, Е.В. Антипова // Теория и практика физ. культуры. 2003. - №3. -с.5-8.

4.Панферова Н.Е. Гиподинамия и сердечно-сосудистая система.- М., ФиС,1977.-С.320.

5.Косицкий Г.И. Физиология человека.- М,1985.- С. 4-68

6.Баевcкий Р.М.,Мотылянская Р.Е. Ритм сердца у спортсменов. – М.ФиС, 1984.- С.141

Загрузки

Выпуск

Раздел

СОВРЕМЕННЫЕ ПРОБЛЕМЫ БИОМЕДИЦИНЫ И БИОФИЗИКИ